top of page

Pocztówki...


Niepełnosprawni często kojarzeni są jako osoby, które większość czasu spędzają zamknięci w swoich domach, a z racji wielu utrudnień o podróżach mogą jedynie pomarzyć. Opis ten z cała pewnością jednak nie dotyczy Przemka Ledziana, który pomimo choroby wciąż uparcie realizuje wyznaczone sobie cele. Teraz każdy z nas może pomóc mu w spełnieniu kolejnego marzenia.

- Jestem osobą, która zwiedza świat i podróżuje po Polsce i nie tylko, mimo wielu utrudnień, nie poddaję się. Choroby z którymi się borykam z pozoru wydają się straszne, ale już nie dla mnie. Nie mogę dać im się pokonać. Aby jeszcze bardziej poznać naszą kulę ziemską, jej zakątki oraz różne tajemnice – mówi Przemek Ledzian. – Dlatego chciałbym prosić wszystkie osoby, które mają taką możliwość, o przysłanie do mnie pocztówek z każdego miejsca na ziemi. Dzięki temu z pewnością uda mi się „zwiedzić” spory kawałek naszego globu i mieć namiastkę miejsc, do których zapewne nigdy nie uda mi się dotrzeć o własnych siłach.

- Każda widokówka będzie dla mnie wyjątkowa i tak samo ważna, jak to, co kocham, czyli zwiedzanie i podróżowanie. Mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić osobiście choć część z tych miejsc i – jeśli tylko osoby te będą miały taką chęć – spotkać się z nadawcami pocztówek. Jednak nie przyjadę sam, ale w podróż zabiorę flagę mojego miasta Łodzi, które kocham bezgranicznie i chciałbym, aby przy okazji mojej wizyty również inni poznali to miasto. To taka społeczna inicjatywa promocji swojej małej ojczyzny, tak bliskiej memu sercu. Wszystkim razem i każdemu z osobna już teraz z góry dziękuję za wsparcie - dodaje.

Każdy, kto chciałby wesprzeć Przemka w realizacji jego kolejnego marzenia, może to zrobić poświęcając zaledwie kilka chwil potrzebnych na zakup i wysłanie pocztówki z pozdrowieniami ze swojego obecnego miejsca zamieszkania. Pocztówki można wysyłać na adres: Przemek Ledzian, ul. Ozorkowska 3/2, 93-285 – Łódź.


bottom of page