top of page

Jak powstaje Dubaj Łódzki?*

Przedstawiamy RAPORT O STANIE GMINY ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI ZA 2018.

Po zmianie Ustawy o samorządzie w 2018 roku został nałożony obowiązek na wójtów, burmistrzów i prezydentów publikacji takiego dokumentu każdego roku do 31 maja. U nas opublikowano go 3 czerwca, bo u nas, jak już wielokrotnie udowodniliśmy nie obowiązuje ustawodawstwo Rzeczypospolitej. Dobra, 3 dni poślizgu dramatu nie czyni, ale martwi mnie fakt, że jak 30 maja na sesji zapytałem o tenże Raport to nikt mi nie odpowiedział kiedy go ujrzymy. Czy to możliwe żeby moje pytanie przypomniało o obowiązku jego publikacji? Mam nadzieję, że nie.

Poniżej publikujemy link do całości. Zachęcam Państwa do zapoznania się z treścią, bo do momentu tej publikacji zrobiło to tylko 71 osób!? To oddaje zainteresowanie mieszkańców działaniami władz. Polecam lekturę, bo to cudowna, bezrefleksyjna tyrada na temat imponującego rozwoju naszej gminy. Myślę, że dla wielbicieli Szejka, będzie to mile spędzony czas, który utwierdzi w przekonaniu jak u nas jest cudownie. Natomiast dla osób podchodzących z większą krytyką do działań jaśnie nam panującego to interesujące źródło do analizy faktycznej skali dokonań i informacji o gminie, które zostały pominięte.

Po co o tym piszemy?

19 czerwca, w środę, odbędzie się sesja Rady Miejskiej, na którą może przyjść każdy mieszkaniec gminy i po uprzednim przedstawieniu (24h przed rozpoczęciem sesji) 50 podpisów, może odnieść się publicznie do raportu, do tego co w nim jest i do tego co w nim pominięto. Ogólnie może przyjść i wyrazić własną opinię o działaniach Burmistrza. Nikt nie będzie przeszkadzał, ani nikt nie będzie ograniczał czasu wystąpienia. TO JEDYNA TAKA OKAZJA W ROKU, ŻEBY OBYWATEL MÓGŁ W TAK NIESKRĘPOWANY SPOSÓB WYRAZIĆ SWÓJ POGLĄD.

Będą chętni? Bardzo jestem ciekaw.

Nie będzie mojego komentarza do Raportu. Jeśli chcecie poznać moją opinie to zapraszam na transmisję YouTube 19 czerwca po 15:00.

Poniżej (kliknij link albo herb miasta):

*Przypominamy, że sformułowanie "Dubaj" odnośnie Aleksandrowa, po raz pierwszy użyli pracownicy Wydziału Propagandy Urzędu Miejskiego.

Najpopularniejsze artykuły
Archiwum
Podążaj za nami
bottom of page