top of page

Uzasadnienie wyroku.

Dziadek Antoni mawiał:

"Przemyśl nim zbijesz pionka, bo każdy nieprzemyślany atak kończy się porażką"

Wczoraj opublikowałem dla Państwa mój "świąteczny prezent". Wyrok w sprawie jaką wytoczył mi, jako dziennikarzowi, Burmistrz Jacek Lipiński. Pierwszą część Trylogii "Milcz i giń" możesz przeczytać tutaj:

Teraz proponuję dobrą kawę i ciasto, o które w święta raczej nie będzie trudno i zapraszam do przeczytania uzasadnienia do wyroku. O uzasadnienie wystąpił burmistrz, co tylko dodaje smaczku zawartości.

Nim rozpoczniesz lekturę rozsiądź się wygodnie, wspomniany napitek taki lub inny też się przyda i zapraszam.

Tak jak wczoraj wspominałem, odniosę się komentarzem do całości dopiero po 1 stycznia, w 3 części.

Dziś pozwolę skupić się Tobie Drogi Czytelniku na wypowiedzi niezawisłego sądu i Jego ocenie.

Najciekawsze fragmenty (moim zdaniem) podkreśliłem, ale sugeruję przeczytać wszystko od deski do deski.


Najnowsze artykuły
Archiwum
Podążaj za nami
bottom of page